May 6, 2010 | In: Auto Moto

Volkswagen prezinta noul motor 1.2 TDI

Cea dea 31-a editie a International Vienna Motor Symposium: Volkswagen prezinta noul motor 1.2 TDI! Expertii discuta viitorul tehnologiilor de propulsie.

Alaturi de prezentarea noului motor 1.2 TDI, Volkswagen va fi reprezentat la cea de-a 31-a editie a International Vienna Motor Symposium, de catre un grup de experti in tehnologia motoarelor. Prezentarea Volkswagen, in fata audientei internationale a inginerilor, se concentreaza asupra obtinerii valorilor optime de emisii CO2 i asupra consumului de combustibil. Un alt subiect cheie supus discutiilor, va fi chestiunea conditiilor necesare pentru penetrarea sistemelor de propulsie alternativa pe piata.

Profesorul Dr. Wolfgang Steiger, eful departamentului Future Technologies in Group Communications, se ocupa de astfel de conditii tehnice, sociale i politice. In cadrul prezentarii sale din 29 aprilie 2010, Steiger explica: Atitudinea fata de mobilitate se schimba nu in ultimul rand ca urmare a crizei economice i a schimbarilor cliamterice i se orienteaza spre perspectiva de durabilitate. Entitatile politice mondiale reactioneaza foarte diferit referitor la aceste chestiuni, dar aproape de fiecare data sfaresc prin a se concentra asupra promovarii propulsiilor electrice.

Steiger mai spune ca, in viitorul apropiat, transportul pe distante mari i transportul greu vor continua sa se desfaoare cu ajutorul motoarelor cu combustie interna bazate pe sisteme de propulsie eficiente. Astfel ne putem atepta la o lunga perioada de co-existenta intre tehnologia electrica i motoarele clasice cu combustie interna.

O dovada a faptului ca astfel de motoare cu combustie interna pot sa satisfaca cerintele actuale i pe cele viitoare, este noul motor 1.2 l TDI in 3 cilindri utilizat pentru Polo BlueMotion. Cu toate ca cilindreea acestui motor este relativ mica, motorul 1.2 l 55 kW/75 CP TDI ofera un cuplu motor de 180 Nm la 2.000 rpm. In caietul de sarcini al noului motor TDI in trei cilindri, au fost incluse, de asemenea, i criterii precum cea mai mare performanta posibila in conditiile capacitatii cilindrice reduse, confort acustic maxim i reducerea sistematica a greutatii fara a compromite eficienta termodinamica a motorului. De asemenea, au fost exploatate toate avantajele reducerii numarului de cilindri, cu precadere reducerea greutatii i a pierderilor de energie prin frecare.

Sursa: Radio Online




Poate va mai intereseaza

  • Noul Touareg V6 TDI cu tehnologia BlueMotion
    Iubeste scurtaturile: pe drumuri de tara sau forestiere, Touareg V6 TDI cu BlueMotion Technology, face fata cu inteligenta. Multumita tehnologiei BlueMotion de ultima generatie. Consum redus de car...
  • Scorpion va invita la Salonul Auto Vrancea, editia 2010
    Scorpion, unicul distribuitor Volkswagen, Audi si Seat in judetul Vrancea, va invita sa participati la editia a IX-a a Salonului Auto Vrancea, editie ce se va desfasura in perioada 25-27 iunie 2010, i...

Comment Form